Monday, March 18, 2013

sixcess VS b-13

sixcess?

         sepanang hidup aku bersama sixcess, menampakkan pelbagai ragam atau satu pertemuan di dalam hidup yang amat amat mengajar aku segalanya. di kala detik pertalian aku bersama rakan rakan ku sixcess berlangsung. di situ la menonjolkan segala satu perkiasan masalah di dalam erti pengorbanan yang mengejar keabadian hakiki. ku anggapkan sixcess adalah segalanya.
         namun hidup tidak selalunya indah, langit tidak selalunya cerah. tanggal 19 april 2009, segala memori terhadap sixcess telah aku lupuskan. hidupku bagai dipunah kegelapan malam yang dingin. pada saat itulah, baru ku mengerti tentang satu pengkhianatan antara sahabat sejati. aku dikecam, dikhianat, diperlekeh oleh semua atas perbuatanku yang sehingga kini yang aku tidak akui , aku lah melakukannya.

 b-13,

        segalanya berubah dalam kepekatan kejahilan dunia  persahabatan. b-13 lah yang membawa aku pulang drpd kemurungan dan tekanan yang dirasai sepangjang 2 tahun bersama sixcess. awan awan cinta dan pelangi senja mula terbit di hati ku. sahabat sahabat baru meriangkan dan mengajar semula erti sahabat sejati. terima kasih b-13 di atas kenangan kita bersama. selamat tinggal penderitaan sixcess.

tulus ikhlas
insan yang sudah mula melihat kecantikan embun di pagi hari.

1 comment: